Casa Pariurilor devine sponsorul oficial al FC Botoșani și U Cluj

august 17, 2018

Sprijinim Pasiunea Românească pentru Sport și am devenit partenerii a două cluburi de tradiție din fotbalul românesc.

Pentru că în Moldova fotbalul este iubit și practicat cu pasiune, susținem unul dintre cele mai importante cluburi din această zonă. Casa Pariurilor este noul sponsor principal al FC Botoșani.

„Suntem încântați să colaborăm cu unul dintre cele mai importante cluburi din Liga 1. FC Botoșani a reprezentat România în cupele europene și vom susține clubul pentru a progresa în continuare. Apreciem că FC Botoșani e un club foarte bine organizat, transparent și care e sprijinit la fiecare meci de un public entuziast. Acest parteneriat face parte din strategia Casa Pariurilor de a susține sportul acolo unde acesta e practicat cu pasiune și respect pentru suporteri. Filozofia noastră este pe deplin compatibilă cu cea a clubului FC Botoșani”, a declarat Lewis Findlay, General Manager – Casa Pariurilor.

Cătălin Anton, președinte FC Botoșani, a declarat în cadrul conferinței de presă: „Am început să atragem sponsori naționali, ceea ce înseamnă că ne-am făcut treaba bine în ultimii ani. Suntem bucuroși să lucrăm alături de Casa Pariurilor, un partener serios, sponsor al Cupei Romaniei și al Ligii 2”.

Casa Pariurilor sprijină Universitatea Cluj. Obiectiv: Promovarea!

Suntem alături și de fotbalul din Ardeal și vom colabora cu unul dintre cele mai importante nume din fotbalul românesc.

Casa Pariurilor a devenit sponsor al „Șepcilor roșii” în anul în care clubul își propune revenirea în elita fotbalului. De acum, pe tricourile Universității Cluj se va regăsi o companie care susține pasiunea suporterilor și tradiția clubului, două dintre calitățile necesare pentru drumul spre marea performanță.

„De peste 10 ani, Casa Pariurilor a intrat într-o competiție mai importantă decât oricare alta. Una fără sfârșit și care nu oferă nicio Cupă pentru învingător: Susținerea Fotbalului Românesc. Tradiția și Pasiunea sunt două dintre valorile comune ale Universității Cluj și Casa Pariurilor. Cu același obiectiv inițial, Casa Pariurilor consideră că parteneriatul cu Universitatea Cluj, o formație de tradiție și care promovează tineri jucători din pepiniera proprie, este unul natural. Urăm succes Universității Cluj în noul sezon, iar fanilor le dorim să sărbătorească la sfârșitul anului promovarea în primul eșalon!”, a declarat Lewis Findlay, General Manager – Casa Pariurilor.

„Faptul că unul dintre cele mai importante branduri din domeniu a decis să susțină FC Universitatea Cluj ne dă încredere că proiectul nostru este pe drumul cel bun și că ne vom putea bucura împreună la finalul sezonului de promovarea în Liga 1. Am reușit să convingem branduri puternice să se alăture clubului nostru, iar Casa Pariurilor este unul dintre ele, demonstrând astfel că fotbalul poate atrage resurse financiare din piață și poate genera valoare pentru sponsori, în condițiile unui proiect sustenabil și a unui management profesionist”, a precizat Mihai Moga, Brand Manager – FC Universitatea Cluj.

Despre Casa Pariurilor

Primul bilet a fost emis de Casa Pariurilor în 2007. După mai bine de zece ani de activitate, 740 de agenții active în 273 de localități, Casa Pariurilor înregistrează zilnic milioane de bilete.

Licențiată ONJN, platforma de pariuri sportive www.casapariurilor.ro este funcțională în online-ul românesc din 2015 și are peste 100.000 de jucători activi. Liga 2 Casa Pariurilor, Cupa României și multe turnee de fotbal amator sunt printre competițiile susținute cu mândrie de Casa Pariurilor, o companie ce pune Pasiunea pentru Fotbal pe primul loc.

Etichete: , , ,

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *